Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01 17:41 - Следвайте тези стъпки, за да сте по-здрави тази година
Автор: olympic Категория: Спорт   
Прочетен: 1101 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Въпреки че няма трикове за отслабване, ето няколко съвета, които могат да ви помогнат да се ориентирате към успешна промяна на мисленето и начина на живот: направете план, следете напредъка си, получете подкрепа и бъдете реалисти. Стъпка 1: Посветете се на здравословното хранене

Здравословното хранене означава баланс и мислене за храната по нов начин. Храната, която ядете, трябва да ви кара да се чувствате добре с много енергия.

Една добре балансирана диета захранва тялото ви по структуриран начин. Половината от храната ви трябва да са зеленчуци без скорбяла, така че без картофи или царевица. Една четвърт от храненията ви трябва да се състоят от слаб източник на протеини. Например пилешко, пуешко, постно говеждо, а за тези, които не ядат месо, можете да включите леща, боб, ядки и др. Последната четвърт от вашето хранене може да бъде някое от следните: плодове, зърнени храни или нишесте.

Богатата на хранителни вещества диета ще ви остави да се чувствате удовлетворени след хранене и ще намали риска от хронични заболявания като диабет, сърдечни заболявания и инсулт.

image

Стъпка 2: Физическа активност

Забележете, че не използвахме думата упражнение – физическата активност може да приеме много форми. Опитайте се да намерите нещо, което обичате да правите, и ще бъде по-вероятно да се придържате към него. Например, ако мразите фитнеса, но обичате да сте на открито, не ходете на фитнес; отидете на поход. Ако ви е трудно да се откъснете от домашните нужди, помислете за домашно кардио оборудване като бягаща пътека или стационарен велосипед.

Разменете нещата. Опитайте нещо, което никога преди не сте правили; може да ти хареса. Каквото и да изберете, трябва да изисква умерена физическа активност за 20 минути на ден или 30 минути пет дни в седмицата.

Стъпка 3: Осигурете си необходимото количество качествен сън

В свръхпланирания свят, в който живеем, трябва да дадем приоритет на достатъчното сън. Насоките на CDC препоръчват седем до девет часа сън на нощ за всички здрави възрастни над 18 години. Нуждаем се от почивка, за да захранваме правилно мозъка си, да лекуваме и възстановяваме телата си и да поддържаме почти всяка система в телата ни.

Ако подозирате, че не получавате достатъчно качествен сън, помислете как се чувствате, когато се събудите. отпочина ли си Събуждате ли се няколко пъти на нощ? Хъркате ли или се събуждате, задъхвайки се? Ако сте отговорили с „да“ на някой от тези въпроси, може да искате да започнете дневник на съня и да си уговорите среща, за да бъдете оценени за всяко нарушение на съня, което може да имате.

Запомнете, никой не е съвършен. Така че, ако се отклоните от коловоза, не се тормозете; просто се ангажирайте отново и започнете отново. 



Тагове:   калории,   храни,   рецепти,   диети,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: olympic
Категория: Спорт
Прочетен: 52053
Постинги: 23
Коментари: 9
Гласове: 52
Архив
Календар
«  Февруари, 2023  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728